Mbyllet Venecia 75, nisin kritikat. Pakenaqesi ndaj platformes Netflix

0
803

Pas gjykimit të mbrëmshëm në Venecia 75, që kurorëzoi filmin më autobiografik të bërë ndonjëherë nga Alfonso Cuarón, Roma, Anac, Fice dhe Acec nuk ka zgjatur shumë gjatë dhe kane filluar kritikat. Arsyeja? Filmi u prodhua nga platforma transmetuese Netflix, tashmë e stigmatizuar gjerësisht nga Kanë, e cila ka ndaluar veprat e koloseve dhe shpërndan filma dhe seri televizive nga Festivali nëpërmjet internetit.

Shoqata Kombëtare e Autorëve të Filmit, Federata Italiane e Kinemasë Essaut dhe Shoqata Katolike e Ekspozuesve të Kinemave përcaktojnë “të padrejtë se Marka Bienale e Venedikut është një mjet marketingu për platformën Netflix” që “po shkakton vështirësi në sistemin e kinemave “dhe nënvizojnë se Luani i Artë” duhet të jetë në dispozicion për të gjithë “dhe jo vetëm abonentë në platformë.

Filmi im është demonstrimi se përvoja njerëzore është universale,” komentoi menjëherë pas marrjes së çmimit Cararón, duke shtuar se “gjithë ky diskutim i frustrueshëm mbi sistemin e ri të realizimit të veprave kinematografike, qoftë në një dhomë apo në një platformë streaming, nuk merr parasysh faktorin më të rëndësishëm, diversitetin, diversitetin e madh “.

Amigo Guillermo del Toro, një fitues i ri i Oskar për “La forma dell’acqua,” Leone d’Oro për të njëjtin titull në edicionin e fundit të Venecias dhe President i Jurisë për këtë edicion, i cili shpjegon: “Ne votuam Romën njëzëri, e cila mori nëntë vota nga nëntë, kështu që ishte e lehtë të bije dakord: është revolucionare për Netflix por për kinemanë nuk ndryshon asgjë dhe nuk përfaqëson një pikëpamje: Netflix nuk do të fitojë të gjitha çmimet që nga sot. është e rëndësishme që ne të vazhdojmë dialektikën e kinemasë “.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here